Vabila s sivko

Hojla!  

Po res dolgem času spet objavim nekaj tukaj na blogu. Spremljate me lahko tudi na moji Facebook strani in pa na Instagramu, kjer bolj pogosto objavljam, kot tu na blogu.


Tokrat sem ustvarjala vabila. Vabila za meni prav posebno in ljubo osebo. To je moja mami. Mami, ki je tako ustrežljiva in preprosta. Za vabila sem ji hotela narediti bolj bogata in manj preprosta. Pa je rekla; ˝Ne! Hočem, da je nekaj preprostega, nekaj takega kar sem jaz˝ in  res čisto taka je. Preprosta in ena velika ljubiteljica sivke. 


Za izdelavo vabil sem iz Darilnice Klavdija uporabila osnove za voščilnice reciklirane barve, rezalne šablone sivka.
Za napis vabilo in zastavico sem uporabila izdelke iz Najlepšega para, s tem pa tudi pripenjam svoj izdelek v galerijo Najlepšega para mesec julij.

Želim ti en čudovit dan!




Komentarji