Škatlica presenečenja s sončnicam

 Ojla!

Zadnjič je bila kuverta s sončnicami, danes pa je škatlica presenečenja s sončnicami.


Za pokrov sem uporabila rjav papir, z distress oxidi pa sem pobarvala sončnico in napis, ki sem jih izrezala z rezalnimi šablonami Najlepši par.


Notranjost sem okrasila še z lesenim napisom vse najboljše, čipko in okrasnimi kartončki.

S tem izdelkom sodelujem:
~ v galeriji meseca oktobra Najlepši par

Lep dan,
Jerca

Komentarji

  1. U kako lepe barve, sončnice so pa tako ali tako kraljice letošnje jeseni. Hvala, ker si se nem pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že prejšnjo rundo si me navdušila s kombinacijo sončnice in pikčastega papirja, zdaj pa še bolj. Prekrasno! Škatlica res kar zažari. Hvala za še en krasen topel obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar