Ob rojstvu

                                                         Živijo punce!


                                  Novorojenček je začetek vsega;
                                nečesa čudovitega, upanja,
                                    sanj o možnosti.

                                       (Eda Leshan)



papirji Craft Passion sem si naredila ozadje, nato pa sem še izrezala okvirčke z rezalno šablono.


Štampiljke DK sem uporabila za napis, katerega sem sestavila sama. 

Napis sem odtisnila z črno blazinico.


Nato sem si izrezala še košček folije za tresočke in premazala z antistatičnem pudrom (zato, da se bleščice niso prijele na folijo). Ob robu sem prilepila še 3D lepilni trak



Dodala sem še bleščice in vse skupaj zalepila z lepilom Tacky glue.


                                                        LEP POZDRAVČEK!

                                                                           Jerca


Z to voščilnico sodelujem v izzivu:

Izziv #62. - TRESOČKA.

Komentarji